2021.10.18.Célközönség fókuszú értékesítési technikák
2021.10.19.Az önkormányzatok szerepe a minőségi turisztikai kínálat kialakításában
2021.10.20.Az örökségturisztikai bemutatóhelyek szolgáltatásfejelsztésének dilemmái
2021.10.21.Célközönség fókuszú értékesítési technikák
2021.10.22.Trendek, tapasztalatok a minőségfejlesztés terén, Hozzáférhető turizmus
2021.10.25.Célközönség fókuszú értékesítési technikák
2021.10.26.Slow turizmus, helyi termékek – hogyan valjék egyedivé a kínálatom?
2021.10.28.Célközönség fókuszú értékesítési technikák
2021.10.29.Slow turizmus, helyi termékek – hogyan valjék egyedivé a kínálatom?
2021.11.03.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.05.Csomagajánlatok, keresztértékesítés
2021.11.08.Monitoringeszközök az értékesítésünk eredményességének növelése érdekében
2021.11.09.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.10.Trendek, tapasztalatok a minőségfejlesztés terén, Minőségmenedzsment rendszer desztinációs szinten
2021.11.11.Csomagajánlatok, keresztértékesítés
Monitoringeszközök az értékesítésünk eredményességének növelése érdekében
2021.11.12.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.15.Monitoringeszközök az értékesítésünk eredményességének növelése érdekében
2021.11.16.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.17.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.18.Célközönség fókuszú értékesítési technikák
2021.11.19.Online értékesítés – gyakorlati javaslatok
2021.11.22.Hozzáférhető turizmus, fenntartható turizmus és a rendezvények
2021.11.23.Csomagajánlatok, keresztértékesítés
2021.11.24.Hogyan váljon a szolgáltatáscsomagom izgalmassá és trendivé? 
2021.11.30.Közös jegyek, keresztértékesítés
Ajánlatok összeállítása csoportos turisták, utazási irodák számára
1. rész 2. rész